Gammla önskelistor till tomten.

Mamma satt å kolla igenom ett skåp vi har nere i köket igår, å då hittade hon en massa gammla önskelistor.
Omg va ja garva när jag såg dom.
1a: Önskelista Robroto-alo  från mig
Lego - från jocke.
2:a Hej tomten. Jag önskar mig:
Elgitarr
Helikopter
playmobilgubbar/sandra
3e: Jocke.
cd spelare
sindelman masken
lego bas
snowboard
rollerblades
modell stridsvagn
Sandra.
Super sindi
Rollerblades
Dalmatiner
Katt
Bur
Tiger
4e: Sandra.
Bredband
Paradis ask
Örhängen
En stor vit eller svart tröja
Hitta nemo filmen
Ljusslinga
disco lampa med spröt
mobil
lös slingor
betty boop perfym
Smink (inte för mörka fäger, hälst brun)
ta hål i örat
ett halsband som det står babe på
kläder typ
ett tyg som jag kan sy ett linne av
ett massage hjärta för nacken i badkaret
en keps på stadium
en snobben, tiger, betty boop, kajsa, mm BH
Och en riktigt god jul!
5e:
Barbie med jeans och jacka
Biljardbord
Furbee
Hund med valp
Hund i korg
jätte hund
kattunge svart och vit
hundvalp med långa öron. brun och vit
mjuk hund med svarta öron och vit från nosen o uppot
mjuk katt
mjuk kanin
mjuk hund
mjukis katt
mjukishund
säl
mjukiskaniner
mjukiskatt 2
Nu skrev ja inte dom i ordning.. men omg. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0