förlåt bebisar

updaterade inte igår för sov inte hemma å sen hade ja fulllllt upp hela kvällen å skit.

Lördagen började ju iaf som ni såg med rövin i min ensamhet ;) Sen dorg ja med bror till hans brud Anna. Där va jag party rocker å skit roli hela tiden så ja orka inte med mig själv.
En varm & kall å 5 öl senare var jag tillräckligt glad för att gå på k-rogen.

Cuprum it was, försök på g3, news å sen va vi väl nöjd i think.


camilla rosa & hanna hemma hos Anna!


Bror & Anna


Jag & camilla


Jag & Anna (visst ser hon ut som ariel?)


motherlovers


Cuprum it is!



snett finger? Naaaah


cupppppruuum


jag å rooooosa


Peter å Ivan på News!


Paow & Jonas



David! HAHAHAHAH.  jonas e frisören..


Party-peter


david...... sur då.


Glá-Jonas & Johan!


Bajjan. Hör här då, hade 80 kr å fick en 6a morgan för de.
Tur att man e så snygg då!


Jonas & Johan


Ivan & moi


Jag å johaaan!



Kännde mig som tvingad å skriva till varje bild så ni fatta vilka alla va å vart vi var lixxom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0