vilken kväll...

Igår vart de spårat! inte bra bajjan, inte bra.
Började med lite förfest hos Olle & Isabell, my bitches.
De kom lite folk å stackars Ola va ensam kille. haha!

Vi drog till Marité, och vi alla är nog idag undrande över varför vi fick komma in?!
Isabell kunde inte ens gå när hon skulle dit & jag vet typ inte att jag vart där.
Tappade såklart bort alla när vi väl kom in. Jag skulle ju bara kuta runt & se förvirrad ut medans jag leta efter folk.
dryg tjej.  Träffade folk som träffat mig förr, men som jag aldrig sätt. Alltid lika spännande....

Alla drog hem innan mig, så jag föröskte leta mig hem till Olle efter krogen. (gick mot denize först innan jag kom på att ja inte skulle till henne). Iaf, när jag går där mot denize så kommer en gubbe, eller a, 45 kanske.
han erbjöd mig pengar & gick med mig, höll mig i handen och skit. Fyfan va läskigt det var. jag vart skit rädd.
Så ja tog av mig mina klackskor å bara sprang och grät som ett barn. Stog i Olles fönster å bara skreeek å grät.
Sen föll jag ihop som ett barn i hennes armar medans hon klappa mig på huvet.

Äckliga gubbe.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0