Stackars Denize

tror jag får ta å åka hem..
 har fått världens utslag på mina händer bara för att ja suger på att smörja in mig.
I rätt solskydd & så ofta som ja ska. Sen leker ja för mycket i sanden också så allt lossnar typ.
  Men back on track. Jag har kliande äckliga prickar på mina händer, å svider gör de å =(
Först testar ja efter sol, men om inte de funkar så ringer ja hem till mamma å gråter lite.


 
 BTW! hahaha, så sjukt kul! Så bakis som Denize e idag så lade vi oss på madrasser i havet.
Så hade dom ett titthål i kudden, så när man ligger på magen så ser man ner.
Iaf.. De blåste inget alls så de va glas klart å vi låg å kolla på bottnen. Sen somnar vi båda, men jag vaknar av att hela havet stormar. Men som tur va så närmade vi oss stranden, så kommer en våg å bara slungar upp Denize på stranden... UTAN MADRASS ELLER ÖVERDEL!

boooobies on you denize, haha. Stackarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0