DET SPÅRAR!!

haha shit va kul de e å va me fullt folk.
Bara sitta å garva åt dom! (jag har aldrig vart med om de förr, tror jag vart en som man skrattat åt jämt)
Åh malin, vilken stjärna hon va ikväll.
Ja menar, titta bara....

Lite små dryg, men runt 01.20 typ... däär ere kul!



Malin var typ kung i baren ikväll!



Vi satt även å spelade öl spel som fuck the dealer & kung.
Fridas lillasyster Molly satt me så fick hon kortet som stod för "jag har aldrig"
Hon satt å gnodde på den ett tag å kom på de hon tyckte va de bästa nånsin!!!




fyfan va vi garva!


Men nu e de dax för mig att sova, för en gångs skull! haha.
å ja tycker ni ska ge creds till mig som va nykter bland en massa bjudande packade apor

Kommentarer
Postat av: lina

hahahahahahahaha!!!

2011-08-13 @ 09:28:11
URL: http://poshtotty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0