Shoppat i finvädret! :)

Va å handlade lite efter vi lunchat. Vart en tshirt ja vela haft bra länge nu, så nu när ja har pengar köpte ja den!
Å ja som älskar mopsar.. ååhåååå finaste tröjan ever ♥
åså köpte jag en foundation. en lite mörkare än va ja brukar ha. Bra de, eftersom man börjar bli lite brun nu.
Å här e en klänning som ja tror ja inte visat förut. Men den e inte ny!
Fick den av mathias för en månad sen när han va uppe i östersund.
Sjukt söt! Me love it.
men nu ska jag dra på mig min mops tröja. hihi

Kommentarer
Postat av: Liger - det största Cat i världen.

Nice !!!

Postat av: pimpXprincess

Aaw, skitsöt mops-tröja!

2011-04-30 @ 16:00:42
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0