Vad är vettigt i detta inlägg?

en två tre, fanta å rosé. en två tre fy fan va ja e le.
Sitter å kollar på snygga brudar å kan inte känna mer än avund. Eller a, vissa av dom ser ut som stryk men har kroppar som gudar! Jag blir så galen, sjukt galen. Urk så dåligt jag mår av att se skitarna.
Orkar inte med skolan heller. Jag e less redan, eller inte less på själva skolan. Det är de att jag hatar att ha nya människor omkring mig. Massa små människor utan vett i huvet som ska bilda en uppfattning om en.
jag blir galen av de, å de gör att jag beter mig, jag vet inte, men inte som jag brukar. Jag kommer va översnäll å tönta mig som en jävla rövslickare för jag vill att alla ska tycka bra om mig.
Ne nu ska de fan bli ändring på de. Nu sa jag va mig själv, att jag ens orkar bry mig om vad några barn som e åååår yngre än mig tycker.? ne, de orkar jag inte bry mig om. Nu sätter jag stopp för detta skitsnack. SUCK

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-16 @ 18:48:21
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: olivia

du är så bra precis som du är sandra!

2010-09-16 @ 20:03:09
URL: http://oliviabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0