Money prooooblem!

Daxx att bli seriös nu Sandra.
Jag ska betala av allt till mammsen för Kos å Swedenrock. Sen ska jag SPARA pengar.
jag måste sluta glida runt på ett bananskal. För jag vet att de pengar jag lägger på godis, ett linne & en lunch på stan, e mer vettigt att ha till en resa med brudarna!
men hur, hur ska jag göra för att få mer pengar? Jobba? De har ja inte tid med! that suxx för jag måste ha pengar.
Sälja mig? Ja, kanske. Jag gillar ju att ligga.. Så mathias. Va sägs om att pejja en liten slant? =D
Kanske e daxx att slänga ut lite skit på tradera igen..




FUCK IT. JA VILL VA BLONDIEBAJJAN IGEN

Kommentarer
Postat av: olivia

bra, spara päningan

2010-09-19 @ 17:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0