massa babbel grabbel snabbel

jag har mens, är helt uppsvullen å mår skit. Åså såklart ska man börja leka me hunden. Ville typ sätta mig ner å sova efter de för jag vart så sjukt trött. Är de för dålig kondis eller för att ja e sjuk? Hoppas för jag e sjuk annars måste man fan träna igen! haha, må ja ndå.
Har sutti på en bruds blogg i evigheter nu å bara skrollat å skrollat så jag har kramp i skroll fingret. Illa illa som fan kan ja säga, men nu lyckades jag iaf ta en liten paus för att säga hej te er, HEJ.
Funderar på å sätta me å kolla lite på en serie Mathias har här på datorn, å sen sovarå, efter en klunk kokkilaanaa (som inte ens stavas så.. men om man inte vet hure stavas så måste man ju inprovisera?)
Imorrn ska jag tvätta håret igen, två gånger kanske? Allt för att få bort särgen så fort som möjligt, ja vet att ja e tjati, men de e de som e meningen. MUHAHAHHAHAHHA.
OBS!Jag har bytt till svarta skosnören på mina rosa pjukks, gött va?

åså sitter ja å klurar på min önskelista, ja fyller ju år snart!
Den kommer ut på bloggen framöver, så ni kan skicka gåvor te mig.
ÅSÅÅÅ håller ja på å funderar på en ny design. Sådeså
Sket i att berätta om Kos ida ja, tar de imorrn ja. eller när ja orkar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0