KOS

Äntligen kommer de lite av det ni velat hört om, KOS!
Mina udnerbara dagar i sol å värme, med fet mat å sprit. OOH U LIKE IT!
Våra dagar har ungefär vart såhär:
09.30 ner till poolen
12.00 käka något
17.00 gå till rummet & koka pasta
18.00 - 21.00 sova
21.00 - 06.00 festa
Underbart, eller hur? kan inte ljuga å säga att de sög, för jag längtar tebaka så sjukt mycket! Men ja kan ju glädja mig själv med att jag ska tillbaka dit om lite mer än ett år på klassresa. Så tjejer i klassen!! COME ON! nu ska vi faan kämpa ihop pengar till denna resa!
Bargatan va underbar. Inkastarna va roliga å kände igen en, kan man säga..
"Sandra?! Are u fucked up again?!" "OH YES"

Vi var även över med båt till turkiet över en dag å handlade lite. Turkarna va äckliga å klädde av mig med blicken (fast jag knappt var påklädd). Slickade sig om sina turk-läppar kolla på tatueringen å sa med djuup snuskig röst
"this is for löööve". Yes it is. it reeeeallllyyy is.
Lite minus om resan
DET FANNS INGE AC PÅ HOTELLET & DET BODDE EN SUR NORSK UNDER OSS.
resten va as bra. eller vänta, de va as svårt att spola i shotta. Haha.
Sen kan ja ju säga att kos, dit ska jag igen! Å jag kan fan bo på Sevi Sun igen, för ac kan man skapa själv ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0