Ja, va ju ut igår...

.. å de va ju skit kul som vanligt! Denize fick ragg av en kille, eller a, gubbe på tunnelbanan å hon gav mitt nummer istället för sitt så u ere jag som får sms där de står "kan ja koma till dej?" SUCK.
Polisen tog oss iaf när vi kom till Hässelby å hällde ut 4 öl & tre liter vin av oss.. Fan va ja vart sur på dom.
Men vi fixxade oss lite nytt ;) haha.

Drog te gamla stan å gick på medeltids klubben, den e så jävla mysig!
Sen så vart de figth med två thailändare (idas förtjänst), jag råka slå sönder en killes glas när vi skulle skåla, åså shotade vi kardemumma shots. Gott..... not.....

Jag å mathias fick för oss att gå hem (btw, jag fick med mig nåns jacka hem. med bantnings piller i. haha) Ja iaf, vi gick hem. de kännde som 15 min, men det tog två timmar :P
Ja köpte falafel, åt den. somna.

Idag har vi bara tatt de lugnt. Mathias firar min födelsedag idag fast att ja fyller år om en vecka.
Jag fick klippkort på att träna här i sthlm med han. GLAD TJEJ :D Åså har vi köpt god mat, ben n jerrys åså ska vi kolla på film.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0