Hemma, sjuk å fyfan va tråkigt.

Sitter hemma i min lilla håla nu, Östersund. Wojne Wojne.
Trodde jag skulle få komma te skolan imorrn å träffa mina goa klassisar å peta på alla nya barnen, men IKKE!
Jag ska va hemma ja te min hosta å feber gått över. Om den nånsin gört. Hoppas hoppas hoppas.
När ja kom ut ur tåge så regnade de, på me mössan fort som fan innan hårfärgen börja rinna lixxom.
Åså kom inte mamma på 15 min så ja stog i regnet ja, urk. Kallt. Dumma mamma.
Nu sitter ja å planerar morgondagen
-Sova
-Äta
-Prommenad
-tv
-tvätta (helt själv!! Om inte mamma hinner före)
-rensa garderoben
-rensa skor
Ja, jag har lite å göra iaf. Tur e ju de! För ja blir sååå uttråkad nu efter tre veckor med bara massa kul!
Resten av grekland å skit får komma imorgon. så jag har något roligt att se framemot att göra :)
Nu ska jag slagga. e trött som fan. förskylningen tar verkligen på mig!!!
(längtar inte tills att jag kommer ha så sjukt mycket att göra i skolan för att komma ikapp..)

Kommentarer
Postat av: Amandusuna

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-06-21 @ 15:26:39
URL: http://amandusuna.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0