Ska vi köra på de? Naken i gymet

borde inte vart å gymmat idag, men gjorde de ndå såklart. Hulkar till mig!
Träfade iaf min kusin, eller vän?, Jennifer. Vi tog en powerwalk på 30 min å sen träna vi lite bröst.
Efter de orka vi inge mer, så vi satte oss i soffan å snacka skit.
Spec om en brud....
STÖRIGASTE tjejen på gymmmmmet.
Jag å jennifer står på ett varsitt band å går.. kollar på folk så som man gör i ett gym.
Så går det förbi en tjej,hon ser lite kaxig ut med tunna ögonbryn som bara e streck. Iaf, hon
går å ställer sin väska vid klähängar'n å tar av sig sin tjocktröja.. TILL BARA SPORT BH!
Vafan?! så får man inte ens gå runt i ett gym?
Å vad va hennes avsikt med det? att göra alla svettiga gubbar kåta?
äh fyfan. jag vill inte veta vad som rörde sig i alla gubbars huvven. UÄK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0