Nytt nytt nytt..

jag vill ändra allt, jag vill ha allt nytt!

Jag vill;
klippa mer side cut
tatuera mig
pierca mig
göra om min bloggdesign
köpa nya kläder
börja ett nytt hälsosamt liv
ha ny uppfattning om saker
få ny vilja
få ny styrka
ha ett liv i sthlm
vara vuxen, eller nä.

Men jag vill ha en förändring! Jag e less på att jag vet precis hur jag ska känna tänka och göra varje dag!
jag vill umgås med nytt folk & göra roliga saker! Inte bara ligga hemma vid tvn å tycka det är the big moment, utan det ska vara något annat! Jag vill inte åka till sthlm för att handla mat, kolla på tv & veta att alla mina kompisar runt omkring i närheten e med varandra å festar, då ska jag faan va med.
Ne, nu ska jag ut. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Neha

Oj det var en lång lista^^

2010-10-11 @ 19:48:11
Postat av: Neha

Oj det var en lång lista^^

2010-10-11 @ 19:48:15
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0