mamma e lurig...

som vissa vet så får jag belöningar när jag vart duktig tillräckligt länge.
Jag har ett schema som jag fyller i varje dag med en röd eller svart prick.
Röd = Bra  svart= Dålig.
Sen sätter mamma ut klistermärken när jag ska få belöning, om jag klarar mig dit, får jag den. Inte annars.
Iaf så har mamma satt ett stort hjärta den 28e och har börjat skickat en massa konstiga sms som jag får som ledtrådar. Så, jag ska lista ut vad det här står för
"ring senaste tre dagar innan"
"påminner ombyten"
"ring senast"
"besöket tar runt 3-4"
"vid förändringar...."
"hej 30. Välkommen!"
Å jag ser bara ut som ett frågetecken...

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Hur kommer det sig att ni har gjort så? Och ja, det låter lurigt det där. Hehe!

2010-10-24 @ 15:55:03
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0