KLASSKASSAN

vi i klassen jobbar hårt med att tjäna ihop pengar å åka utomlands i trean innan studenten. MEN, hur?
Är de nån som har ett bra tips om vad vi kan göra? Korv å kakor slipper vi hälst...
Som nu, alla kläder jag rensat igår ska jag lägga ut på tradera å alla pengar går till klasskassan.
Vi vill ta oss till Kos, & JAG VET vad vi missar om vi inte får till det här.
JAG VET vad vi får vara med om om vi åker. Men vi må fan lyfta på röven å göra nått.
Så, när våran tradera sida sedan fylls, så länkar jag den.. så ni får gääärna stödja våran klass.
Hjälp oss för fan.

(va tycker ni om den här idén, att vi gör en blogg & lägger ut sakerna där istället, eller ska vi köra på tradera?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kika in på min blogg är du gullig ;)

2010-10-17 @ 12:50:01
URL: http://iddas.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Kör på blogg och tradera? Lättare att sälja då kanske? :)

2010-10-17 @ 14:02:01
URL: http://www.pimpxprincess.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0