I want it all. I want it NOW.

fan va ja saknar sommarn. Hatar verkligen å frysa :O De e äckligt att frysa. haha. nejmen i fucking hate it.
Jag vill kunna gå runt med bara axlar & ta på mig en klänning för att vara GULLIGULL, om ja nu känner för de.
Men ikke. nu ska skit vintern komma. Okej, vintern har viss charm, men de e bara viss. Men sommarn däremot, den e ju fan WONDERFUL! :O
Nä, nu ska ja upp på vinden å kolla efter min höst jacka. En underbar fejk päls jacka.
Jag vart kär i den när jag såg den förra hösten. Den har sin charm!
Kan tycka att fejt päls e lite fånigt osv, varför låssas bära ett djur?
men denna jacka tyckte jag va så jävla snygg så den ryckte ja åt mig.
den nda gången i sommras ja kännde mig GULLIGULL å finade till mig.
underbart väder i bålsta.
Nu ska jag strax byta om å sen gå ut med stavar med vicky.
oh god, jag skulle vela se oss när vi e ute.
Lär ju va 40+ upp i dagen ;) Men gud vilken go träning de e.
Sen när jag kommer hem igen ska jag klippa lite, å sova.
Imorgon har jag sovmorgon :D fyfan va gött, till klockan 6 istället för 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0