=(

Ja e hemma å e sjuk ja. Suck.
Låg vaken inatt av att ja svettades å frös till å från, dunkande huvudverk & ja shöjdes en del å. Om de heter så?
Ja sa  te pappsen i morse att ja inte skulle gå, men mamma hade ingen aning te hon fick ett sms från skolan att ja inte va närvarande. hehe, så ja vakna av att hon satt på min säng, glodde på mig å sa
"mår du inge bra lilla gumman?" Å när ens mamma sitter så å kollar på en så blir man ju 10 år igen å ba; nee, buhu. jag har ont i huvet =(
Haha, nog om de. Jag ska göra massa saker idag ndå. Leta fram höstkläder. Åka te stan å köpa ett par tights. Plugga. Kolla på Glee.
Jag känner redan vilka två saker som kommer göras först.

Så, nu ska ja he på ett svsnitt & klä mig för att åka me mor min te stan runt tio. kanske blir lite mer än bara tights.


Kommentarer
Postat av: Tomjohanna

Hello admin, nice site you have!

2011-04-28 @ 14:24:09
URL: http://tomjohanna.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0