BARA TRÖTT ELLER HELT DÖ?

Idag har vart en super dag! Sovmorgon (till 6 istället för 5), träffa emma, sova på bussen, kul på skolan, slinga kund som bara loves me, spelat UNO, käkat god middag & vart med vickan.
Ja, jag har som ni hört haft en super dag! inga svackor alls :D å jag e så nöjd ska ja säga :)
Jag är speciellt nöjd nu när jag känner mig trött i hela kroppen efter en power walk på...
*trummmmmvirrrrvlaaaar*

2 timmar! snacka om rackarns rabarber. Jag å vicky tog alla omvägar vi kunde för att gå längre vi kunde.
Dom sista 10 minuterna tror ja att vi bara pratade om vatten & saftiga frukter. För självklart var det planerat att vi skulle ta en 40 min prommenixx, så inget vatten hade vi. Men babes!! 2 timmar :D så sjukt nöjd e ja. å vi gick me stavar å, så jag kommer ha ont i armarna imorrn.
HÄR HAR NI EN BRA BID PÅ HUR ORANGET MITT HÅR VA. eeeheeeheeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0