Tights å Hoodie.

Snacka om att man inte sovi gott inatt. Har inte kunnat sovit på mitt öra! På mitt vackra öra... Suck.
men har mojjsat upp mig mot de vänstra örat istället, dock va inte de lika skönt.
Kunde inte lägga mig igår för jag hittade inga kläder att ha på mig.

Jeans - VÄGRAR. tycker absolut inte om jenas. har inte haft det på evigheter. räknar inte mina rockabilly knälånga som jeans riktigt.

Hoodie - har så svårt för det. Tycker om de när jag väl har på mig de, men de känns så "inte jag"
Idag vart de lacktights å en hoodie, (fatta kul om ja sagt jeans å hoodie) en hoodie som jag mysar ner mig i.
Om man ska ha en hoodie, så ska man ha de te tights. Hatar hoodie å jeans.
Å hej du! Ja snackar om mig själv nu alltså,
som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0