LESS & DU BEHÖVER INTE FATTA

Lek med tanken nu alla.
Du har sökt Frisör skolor sen du gick i nian å hoppats på att komma in å ta studenten å vara klar i det du verkligen vill bli. Men ikke, du får gå två år inom Media först, vilket var helt ok men inget som du ville bli.
Till slut kommer du in på Frisör linjen, & tar chansen. Du börjar i en klass med tjejer som är två år yngre än dig själv. Men du ska inte säga att du e så jävla mogen själv inte.. hehe.
Men iaf. Klassen e as bra, vi har kul tesammans å alla e me alla.
Men sen, råkar du bara vara borta nån dag från skolan å då blire hej åt helvete där. Klasskompisarna kaxar med lärarn som kanske inte förstår sig på ungdomarna. Men wtf, vi pratar utifrån vårt eget huvud så hur ska man kunna fatta va man menar? Men jag ska inte säga att nån gjort rätt å nån gjort fel, ör ajg har inte vart där.
I alla fall, du har vart med i klassrummet innan då det kan bli nått tjaffs men håller dig utanför, that's the best, to shut the fuck up! Så, de gör du.
Du tycker de e as tråkigt att man ska göra så stora saker av så små, som kanske är stora? jag vet inte, jag var inte där. Men de mesta låter som bara.. kackel som man kan skita i.
HUR kul låter detta? som ja sa innan. jag e ungdom å skriver utifrån mitt eget huvve, så hur ska ni helt kunna fatta hur jag känner och menar? De kan du inte.. Men i alla fall..
Om det på något vis blir så att våran frisörlärare får sluta pga allt detta, då går jag också. Det kan jag säga. Jag tycker de e kul att lära känna nya människor, men det är inte lika kul att få dom människor att acceptera lilla annorlunda mig, & jag tycker att det är viktigt att människan som ska ge mig betyg i mitt framtida yrke ska gilla mig. Å de ska FAN I MIG VARA ANNA MARIA.
annars drar jag till sthlm å blir lärling.
Så e de. ingen kan hindra mig där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0