VALBORGS BILDER



Ja va hemma hos vicky ganska så tidigt! Åkte iväg på öb å köpte party hattar osv för att pimpa kvällen med de! skojskoj.  Hon har även lärt mig dricka svart kaffe! :D


Jag Helena å Vicky.
jag bode inte haft ögonfransarna... eller iaf satt fast dom snyggare!



Ååååå, åka bil!



Hos pamela, redo för efterrätt som inte jag orkade.
Men den såg as kalas ut!




Gull vicky!♥



jag.....




Iza å Jennifer. Snyggingar;D




Päääm!



Alex å Jimmy. hemma hos Ida.

Ja gick ut för att träffa Emma ett tag åså ringde ja Denize, då fick vi komma dit eftersom att dom två skulle upp till Pam sen ndå. Vi hängde där ett tag.



Gull Niz å Gull Ida!



Emma å ja!



Körd, å party kepsen!



Jag vem å vem?
Nä, jag drog över till grannen där det kryllade av små barn. Träffade en som jag dansat i samma grupp som..
åså non brud som jag provecerade en aning med. Hon kalla mig emo å ja kalla henne fjoris osv.
tsss, seg tjej!   Men jag hade också kallat mig emo om jag sätt mig den kvällen..




Alex å Jimmy hade vart på krogen å kom hem efter ett tag..




kan ju iaf säga att kvällen var as nice! haha.
Har ketschup på en hel strumpa, på mina tights åså hade jag klet i hela håret.
Grannarna plingade på en hel del hos Ida igår så jag vart le å tänkte sitta utanför nästa gång dom öppna dörren.
Så ja gick ut å satte mig bakom deras dörr så dom inte skulle se mig.. å där satt jag ett tag, å jag lovar.. de tjänade inte något till. HAHA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0