PACKNING!;D

Igår när jag å mammsen städade så hittade vi massvis av saker jag sa
"den ska jag ha med mig till Swdenrock" till.
Så mamma hämtade en låda som jag lade ner allt i.

Min kära Swedenrock Låda!








1; 8 flaskor solskydd
2; hudolja
3; 2 st dusch krämer
4;silvershampoo
5;Sista minuten låda
6;Listerin
7;Hårinpackning
8;Hårspray
9;Pepparspry
10;plåster
11;kortlek
12;näsdukar
13;pistol
14;åksjuke piller
15; åksjuke tugummi
16;body lotion
17;shampoo och balsam
18;öronproppar
19;snopp sugrör och drinkpinnar.



ÄN SÅ LÄNGE!

Kommentarer
Postat av: Annie.

Har just nu en undersökning på bloggen där jag försöker lista ut vad folk läser för typ bloggar.När jag publicerar svaret lägger jag in kommentarer och länkar.



Vilken läser du helst?

Blondinbella

Kissies

Rahlenfeldt



Hade varit underbart om du ville motivera ditt svar också =D

2010-05-03 @ 14:29:14
URL: http://annyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0