förlåt -v-

hejhej och FÖRLÅT!
Jag har haft apa mycket att göra, å jag vet att ni saknat mig som fan!
Ja, som sagt. Mycket att göra + att jag inte vart hemma heller så. Men nu e jag här igen å uppdaterar!

Har världens huvudvärk, ont i magen och e törstig. Vad låter det som? BAKIS kanske.
Men jag drack inte äns mycket igår:O Sjukt, de e nog för att ja drack nån cider. kan olika drycker göra en bakis?

Vaknade av brandlarmet.. fick för mig att det var måndag å att jag hade missat skolan, as skönt, men tyvär var det inte så.


Kommentarer
Postat av: Mallll

jag har saknaaaaaaaaaaat dig:D

2010-05-30 @ 12:27:19
Postat av: anette

haha ptja blandar du hur du dricker en kväll bliru mer bakis ;)

2010-05-30 @ 12:50:57
URL: http://teenagecircus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0