förberedelser för swedenrock.

Jafg känner att jag har å jääävla lite tid framöver. På onsdag åker jag till sthlm över några dagar.Veckan efter är det mycket i skolan, ska på möten och fota balen. Veckan efter, vecka 21, är det också skola möten och så kanske mathias kommer. Veckan efter de är det förberedelser för studenten och jag åker till Sthlm den helgen för att åka till Swedenrock.  Så... IDAG har jag börjat förbereda min packning dit :D Känns som om min outfit där kommer att bli bikini och jeans shorts. Eller underkläder å stora linnen.  För jag har bestämmmmmt att det ska bli as kalas väder i år, som första året. men såklart så har jag med mig andra kläder för skitväder också.




NOMONOMNOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0