.

Har inte mycket alls för mig. Ska snart vandra iväg på ICA å köpa mat till tågresan. hihi.
Ska testa på nån ny dryck eller så som jag läste om på internet härom dan.
jag hade i alla fall planerat att åka in 16.10 till stan, men dom håller på å bygga om på bron över till stan så de e caos i hela stan å spec på frösön, så måste ta en tidigare buss så jag e säker på att jag hinner in till tåget. annars kommer jag kliva av å gå dit! för de lär ju gå snabbare.




Jag borde egentligen inte sminkat mig idag. Men vill ju va snygg för min älskling eftersom jag inte träffat han på en evighet nu. ;D

Tights;Lindex
Bh; Bikbok
Linne; Hm
Skinnjacka; mammas gammla!(ej på bild)



Jag kommer nog emd något mer inlägg senare, men siter på tåget mellan 17 - 23 så då hör ja av mig imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0