VILL HA....

fyyy vad farligt det är att sitta å kolla på kläder. Jag vill alltid storhandla innan våren å sommaren.. åhå tänk å fylla garderoben med massa nytt!



Glitter Leggings SEK 499, Chick With Guns - NELLY.COM
Glitter Leggings SEK 499, Chick With Guns - NELLY.COM Skinny Biker Jeans SEK 1049, Chick With Guns - NELLY.COM Raw Denim Leggings SEK 299, Pieces - NELLY.COM Silver Studded Leggings SEK 199, Purple - NELLY.COM
Daffodil Lace Bra SEK 199, Friis & Company - NELLY.COM 
mjau... 

 Comet SEK 299, Timeless - NELLY.COM Ada SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM Exeter SEK 179, Nelly  Shoes - NELLY.COM Highland SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM Dornie SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COM Milano SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM Berlin SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM 
jag vill ha lite färg gladare skor till sommaren. Efetersom jag klär mig mycket i svart. Men det roliga e att jag knappt gillar rosa, men kanske på skor? Alla dessa e iaf AS SNYGGA!



den här SKA jag köpa till sommaren.

Kommentarer
Postat av: MALLAN

jaa, det ÄR super ! :D snygg bild hahaha

2010-03-20 @ 11:49:11
Postat av: pimpXprincess

Svar: Tack så mycket :)



Jag tror att röda skor skulle passa dig bättre faktiskt :)

2010-03-20 @ 12:17:27
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: sara

älskar de första byxorna! :D

2010-03-20 @ 22:44:10
URL: http://sasstrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0