sista mars, på skolan

sha sha alla töntar å kissie lovers. åså såklart hej på er som läser min blogg..
huhu nu ska jag sluta tönta mig.
  Sitter å käkar en macka medans folk har matte. Idag blir det antagligen bara städa salongen å åka hem.
har nån konstig VÄRK i magen. Fick gå upp inatt å käka nå konstig tablett som mamma har. men de vart better!

Vart ingen blekning igår, orkade inte å har bestämt att jag inte ska göra de förän efter lovet heller. Tycker att de e snyggast att ha utväkt på blont hår! nästan lika snyggt som blond utväxt på svart;) haha!
snaggen klippte jag i alla fall igår å klippte upp, men tror jag måste klippa upp de ännu mer så vi får se om de händer idag.

för övrigt så längtar jag efter den här tjejen å swedenrock!

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Svar: Haha ja, man kan ju hoppas ;)



Njae, vette fan om det är så härligt. Jag är helt confused. Haha!

2010-03-31 @ 09:20:25
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Mallan

kul skoldag;) haha, hoppas magen är bättre! see you tonight baby:D

2010-03-31 @ 10:16:58
Postat av: Sara

Snygg blogg =)<3

2010-03-31 @ 16:40:21
URL: http://uppsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0