ROMPA!

Jag å en snygg brud har diskuterat "mode" lite å att de man själv gillat läänge kommer till mode å alla börjar använda det, å de suger ju. För man känner sig dels som alla andra då, å man känner så att alla andra går runt å ser ut som en själv å det e ytterst irreterande. jag vill i alla fall vara mig å inte att alla ska gå runt å se ut som jag. Men det kan man dock inte göra något åt. å de suger.. haha.

en sak som jag alltid tyckt vart snyggt men slutade med efter ett tag för att alla sa att de va typ... fult?!, ja det var i alla fall att ha tights utan att ha något långt över rumpan. 
 jag förstår visst om man tycker de ser konstigt ut på vissa kläder, men jag tar chansen å spring runt så när jag har vissa tights då det ser någolunda ut. så inte alla tappar hakan av mitt ass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0