PUS stavas med ett S!

sitter å äter en skål med film & fibergryn. Malin har just gått hem efter att vi sett Ice age 1 & 2.
Det va mysigt men båda vi var så trötta så efter de tog de slut. jag skulle kunna däcka i skålen nu men ska inte göra de.. Vill va uppe ett tag till så jag verkligen kommer njuta av att lägga mig i sängen.

Imorgon ska jag å mamma baka mjukstut som jag ska få ta med mig ner till sthlm i påsk, å som dom ska ha i fjällen med såklart! Längtar grymmt mycket till lovet då jag ska få vara med min älskling!
Han ska dock jobba också så då ska jag springa runt i sthlm, kolla på kläder osv å även leta en praktikplats.
Trevligt!

Nu ska jag porrsurfa lite å sen sova. Pus!

Kommentarer
Postat av: MALLAN

äter en skål med film och fibergryn?! filM?!:D haha ! Tack för ikväll!<3

2010-03-20 @ 23:05:15
Postat av: pimpXprincess

När åker du ner till Stockholm? Alltså... när har du lov? Tänkte om du ville ses någon dag? Jag kan ju kanske ta tåget ner i så fall :)

2010-03-21 @ 01:13:49
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0