PÄLS

Fick en fråga i bloggen som jag svarade på i hennes blogg och även nu så ni andra kan se.  Dock så vart det mest bara slarv i mitt svar eftersom jag blev lite upprörd.



*Em om SANDRA = OSMINKAD & TRÖTT:
Tycker du om päls?
IP: 213.89.226.68




svar;  jag säger som dig.
 JAG ÄLSKAR PÄLS....dock när den sitter där den hör hemma. på ett djur. Inte på en självisk
äcklig människa som säger "Vadå?! Jag måste ju få vara med i modet" eller "äh, de e ju snyggt
så det spelar ingen roll" tuuuuuuuusentals djur mördas å blir flådda levande för att vi ska gå snygga
i deras päls? det tragiska är att det inte äns är snyggt. Det är avskyvärt å patetiskt.


FÖRE


FÅNGADE


EFTER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0