LISTA



Mamma- Min mamma är först på listan idag:D Å jämt...Hon e bra för att hon e min mamma, så ere bara!
Av sin mamma får man låna pengar å åka på festivaler... SUPER.

Prommenader- När man kommer hem från en jobbig dag på skolan å e skit trött å inte orkar göra något så ska man gå på en prommenad! Det är så himla skönt. åså rensar man tankarna samtidigt..

Apelsin chokladbollar-  Nått ja hitta på nyss! Bror min hade bakad muffins å då ville jag också baka. Men utan kaffe så kan man ju inte göra chokladbollar ju, så jag rev apelsinskal å hedde i apelsinjuice. Å huga va gott!

Bastu- jag hatar egentligen att basta men i helgen ska jag göra det med tjejer som jag gillar väldigt mycket, å men dom man gillar e allt bra, eller hur?




Tungpiercing- Har en knöl under min tunga runt piercingen som jag inte fattar vad den göra där...
Vad gör den där?

Uggs i skitvädret- Mina underbara varma finfina skor blir helt förstörda i skitvädret ute nu.
Men måste ha dom för att inte halka å kan ju inte gå runt i klackisar än... Bajs.

Salami- Ska sälja salami i klassen men tänker banne mig inte göra det.. så de så.

Mat- Mat suger, man måste äta så ofta för att hålla sig uppe.


Kommentarer
Postat av: lotta

kan vara att du har skavsår på tungan. det hade jag fast på ovansidan, då är det bara att byta till en längre stav :)

2010-03-17 @ 18:23:36
URL: http://lottatrolle.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Angående tungpiercingen kan den, tyvärr, vara piercad dåligt. Byt stav och rengör med tandborsten, så märker du om det försvinner :)

2010-03-17 @ 23:55:56
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0