I'M THE MASTER

 l

Vinter klimatet; Syftar inte på klimatet i helhet nu, utan att de är dåligt för håret, fruktansvärt dåligt för håret.
De blir torrt å känns sämre till kvaliten vilket gör att man klipper av de å de känns fortfarande as dåligt.
Vinter hår suxx.

Sockerberoende; varför ska det vara dåligt att vara beroende i något så gott? Godis, glass, läsk och ALLT.
Men jag var duktig idag å gav bort mitt godis till min bror. Jag menar, om han blir fet så ser jag smalare ut.. Smart va?

Svullen tunga efter piercing; Jag vill kunna äta som folk...

 



Min mammas korta beslut; Jag menar, dom varar inte länge. Hon vart pisst igår när jag kom hem med ett nytt hål i kroppen men nu är hon inte det mer. Hon tycker det är bra för jag äter så sakta. WERRY GÅÅD.

Kryssningar för "vissa sorters människor" Tycker det e KALAS med kryssningar som e till för olika människor. Jag menar hiphoparna kan åka på sin kryssning å rockers på en mm. Det är då de inte uppstår bråk (förutom när Jimmy blir utkastad ur hytten, men det är en annan femma)

Trötthet;  Känslan av att vara trött å kunna stänga ner datorn å sova efter att man sagt god natt till alla.

GOD NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0