SWEDEN ROCK !

HejHej allihopa! Sandras vän Malin här!:D

 

Fick i uppgift av sandra att uppdatera här eftersom hon är på Sweden Rock just NU! lyckos henne...

En ära för mig att få skriva här iallfall:D  skulle hälsa att sandra mår jätte bra och har det Jävligt roligt där.

Sen har hon sett Steven Tyler och det är nog den lyckligaste dagen i hennes liv för de, hon är överlycklig iallfall :D

Tror sandra fått i sig lite för mycket av de goda idag ? alkohol alltså, hon va väldigt dålig på att stava iaf ;P

Glad för din skull sandra , att du har de så jävla roligt, medans jag sitter här i soffan och är lite avundsjuk...elakt.

 

Men nu tycker jag det är dags att komma hem till frösön och umgås med mig, för mallan saknar sin bajjan<3

Puss på dig !

 

 

 

Detta leende gånger 100 måste hon haft när hon såg STEVEN TYLER ! höhö


Kommentarer
Postat av: Playmates Of Sweden

swedenrock hade inte suttit fel ;)

2010-06-12 @ 21:22:59
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0