saknar

har precis lunchat ute med honey.. eller ute å ute.. i en mojja:D men käkade en veggo tallrik, den va go! lite konstiga saker bara men annars okej.
Nu sotter jag i lägenheten å dricker en slush, mumma. Smakar cola. Har lunch i 20 min till men trr jag går ner tidigare. Mitt hjärta har fått lön idag så när jag slutar ska vi gå å handla mat. det e alltid lika kul. men det blir inte så mycket eftersomatt vi åker till bålsta imorgon. kanske stannar hela helgen då.


Ringde mitt sommr jobb i morse och kollade jobb tider osv, ska taut mera timmar på dagarna så jag slutar en vecka tidigare, så mina jobbiga jobbtider kommer vara mellan 7 - 16 varje dag i två veckor, men jag överlever nog.
Sen ska jag ta hand om min nalle i en vecka medans mamma å pappa åker å semestrar..  gött för dom!




Längtar till imorgon då jag å ritha ska på stan, å då kanske malin kommer in å vi träffas också, hoppas!:D

åså saknar jag min niz

förra sommaren♥

längesen:D♥



now, back to work

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0