mot bålsta

kommer inte uppdatera på ett tag nu eftersom ja drar till bålsta. å vi lämnar datorn här i lägenheten.
But, sen kommer de pixxes och a lots of information. Gött va?

By the way.. Det har oskat å blixtrat här idag, å ja som tidigare önskade det till prinsessans bröllop, dom kanske borde haft de idag istället?
Och fast än att ja hatar att se bilder på dom överallt å höra snack om dom helatiden, så kommer jag antagligen se allt på tv imorgon.. NU HAR JAG GJORT MIN BEKÄNNELSE.

såhär ska lillbert, våran blivande mops vara klädd på vårat bröllop.



NU DRAR VI

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är med och tävlar om en systemkamera som jag har tänkt att köpa. Snälla rösta på min bild! Jag tackar alla ifrån djupet av mitt hjärta och själ till er som röstar --> http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=395

2010-06-19 @ 08:15:26
URL: http://kaarleksbarnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0