gött gött i gött gött

jag och darling har precis börjat kolla på sex and the city igen, från örjan. haha.
Jag sitter å funderar på om man kanske skulle ta en sväng ut å gå.. kanske kanske inte.

BY THE WAY. jag har fått praktikplats på magica the sax, rakt över gatan. tar 1 min att gå dit. hihi
Ska dit imorgon men sen ine börja förän i augusti.


Btw. Igår skulle jag följa med ritha ner på centrum för att hålla sällskap då hon gjorde naglar.Så fick jag också de av na! Jag har inte gjort det förr, men tyckte det var jätte kul. värsta sex and the city känslan. :D




Förresten så får mitt hjärta lön i veckan, så på torsdag ska jag och ritha på stan och shoppa! gött va?

Kommentarer
Postat av: Emma-a-a-a

Snyggt :D

2010-06-21 @ 13:43:01
URL: http://emmabacks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0