fyfan va ovärt

jag å mamma cyklade till expo norr i morse runt 09.45. de va fint väder, mulet men vamt. Vi kom fram kollade lite sen började det dugga så vi gick in å kolla.
De var värdelöst, kul att kolla på fönsterputs, korv & ost? Nä.. Så vi bestämde oss för att dra hem. Dock ÖS REGNADE det då, men vi kämpade. Det var världens bilkö, å när alla i bilarna kollade ut å såg oss, så såg dom jävligt nöjda ut.

det kanske inte syns hur blöt ja va. Men de va iaf kul, ös regnar å jag åker runt me solglasögon!



Nu ska jag äta lunch, byta om å åka bil till stan med mamma. Var planerat att cykla, men nej tack :)
Ska träffa min vackra kusin Jennifer, köpa jordgubbar å åka till henne för att kolla på sommarren med göran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0