Bräcke

Bräcke festen va as kul. FAN att man inte vart där tidigare å kalasat så man kunde haft lite kul flera gånger!!
Dock så fick Jimmy åka iväg med ambulansen för han fick lite smällar på sig + att han har krage för nacken efter en liten olycka förra helgen.
Sen så fick jag en glasbit rakt ner på foten så ja blödde litte.
Men vi hade skoj! jag orkar inte berätta så mycket om kvällen utom att bräckeborna va så jävla sköna! eller, bräcke inne borna! (dom är ju oftast från nå annat ställe)

Synd att man lärde känna dom nu å inte tidigare. Ja kommer fan saknart!



jag köpte mig en Vira innan vi åkte me bussen. FAN VA GOTT. mmh.
Vira är för övrigt ett namn jag skulle kunna tänka mig på en dotter..



Emma kissar på vägen ner till Jämtkrogen!


Puss emma



Riiida ELG.


Snutten Marlene


Jimmy, han e lite stel (HAHAH) å jag.


Party prissen



FjortisBooi Fredrik och FjortisGiiirl Emma!

(tjecka hennes fina öl, vi fick lära oss ett party trick! Srf folk, passa er! )




Emma å hennes man








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0