vitlöks stinkande surfitta

här sitter det inget annat än en as sur tjej.
Kom fram till för sent att ja skulle till Bollnäs så jag hann inte till tåget.. PISS KUK APA FITTA.
men... jag ska va hemma ikväll, mys kväll typ. Sur mys kväll för att va precis.
Å sen imorgon tänker jag FAKTISKT åka dit. Det händer ju massa saker i bollnäs som det låter så inget stoppar mig.
+ att jag har redan packat ner alla mina ägodelar å orkar inte packa upp igen, så de får bli att åka imorrn.
Om inte, så åker ja till sthlm.



Nu vet ni hur mitt liv står till just idag.
Luktar vitlök å e sur. Bra va?





Det ska föreställa mig och vicky, men jag tror vi hellre e anonym på denna bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0