vicky vicky vicky...

Varför drömmer jag alltid om dig? Nu när jag gått å blitt singel kanske jag blir flata samtidigt..?
haha, men vi har kul i drömmarna iaf! Skit kul! Klättrar på klippor å badar i badhus. haha.
Så gav hon mig en dräggel puss en gång.... EUH!
Men de e vicky de.






Idag ska jag bara sitta hemma. Ska klippa mamma snart sen ska jag nog krypa ner i täcket å kolla på nån nazi film. Älskar såna filmer! Sen senare kommer Emma hit, födelsedagsbarnet.
Runt 8 ska vi in till stan för att gå på förfest. Sen blire stråket å pardy all nigth long!



Förresten tror jag att jag skiter i yran. Antingen e jag utanför å festar på olikaställen eller så åker jag till Bollnäs för att umgås lite med andra människor också. Men fest som fest. eller som malin sägen; kuk som kuk! HAHAHAHAHAHAH








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0