Tattoo time!

Något jag kan säga att jag kan ha lite emot är faktiskt cartoon tattoos.
Visst, jag ska inte säga att alla sånna tatueringar är fula, dra alla över samma kant, men jag kan säga att många av det jag sätt är inte de vackraste, hehe.

Alla bilder är från google.


wow, cool kille har gjort fett cool tatuering.



Skulle nästan sjlv kunna tänka mig att tatuera tiger från puh, men när jag var liten.
+ att den var dåligt gjord.



Grymmt bra tatuering!! Men lite barnslig..


Haha, den här var faktiskt lite cool =D men, nej tack.

behöver jag säga något?




Å nu kör vi en JAG VET ATT DU VILL HA DE!!



snyggt.


Hon var riktigt söt! Dock var han lite too much. Fast det kan ju bara vara målat föra dagen, eller hur?

Hon får mig att tänka om lite... inte så mycket tatueringar nu Sandra!

Min man!  Unika jävel :D


.... inga ord kan få den meningen jag vill ha till denna tatuerinig... men fyfan..




Jag tycker dock att det är bra att folk gör dessa tatueringar. De är ju deras val å en del av dom, så de glädjer mig bara. Jag vet ju att folk kanske inte gillar visst av de jag gjort osv, å de kan dom få kritesera, men jag säger detta om dessa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0