Sundsvall tur & Retur

Nu är jag bara riktigt barnslig. Varför ska jag sitta å deppa för? Visst, det gör ont i mig men jag ska fan inte gå å vara ledsen ju.

Runt ett ska jag åka med Rosie (min andra mamma) til lSundsvall för att hämta Denize. Vi kommer vara hemma runt 7 ikväll och då ska vi festa, jag å Denize. Haha! De perfekta paret skulle jag vela kalla oss, eftersom vi aldrig kommer göra slut. Sen ska vi ner på yran å kolla band å skit.
Inatt kommer jag ligga å sura på henne för att hon har min vattenflaska, sen imorgon kommer vi ligga inne hela dagen. Om jag känner oss rätt..

Jag gör som jag tyvär alltid gör, super bort mina problem.
Super bort det jag själv skapat, komiskt va?


Nu ska jag hoppa in i duschen eftersom att Rosie kommer om ett tag.
Dock kommer jag inte vara den roligaste att åka med, eftersom jag e as trött efter 0 timmars sömn inatt.





Denize & Rosie.





Kvällens & dagens gottis  Varm och Kall  & Tre apor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0