party å walk of shame

har just uppdaterat mina foton på hemsidan fotosidan.se.
Fick svar från dom som behövde fotografer till yran å dom ville se mer bilder. så laddade jag upp där å länkade, smart va? Då slipper man skicka runt en massa.
Jag är iaf som sagt hundvakt nu ja.. Fast jag har inte vart ute med han, haha. De e ju kyligt å så ligger det ett stooort mörkt moln över oss. De lär ju börja regna å skit bara för att ja går ut, om ja skulle göra det.

Måste iaf ta mig till stan senare idag. Lämnade ju min väska hos vicky eftersom vi sov hos Ida åså...
Å jag e grymm.... körde på en stenhård Walk Of Shame hem. Lyckat. haha.





Igår fick ja iaf lite grejjer av mina snälla kompisar !
Ett par dojjer från Frida, leopard, MMMH.
Åså ett Linne av Denize som jag bara lånade, då fick ja de. hehe;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0