Har iaf min nalle..

snacka om att det verkligen suger att ha sommarlov här hemma.. ja det e sant. Iaf hur jag känner nu.
Alla jobbar, åker bort å blabla.. Om jag vart kvar i sthlm nu hade jag antagligen kelat i hans rum med honom å kollat på massa tv, sen hade vi åkt till bålsta för att imorgon festa å gå på Enköpings gatufesten å se band åså, å på lördag hade vi festat hos david!!!!


Fast ja har iofs goa planer hemma å, idag ska jag till läkarn, wiho.
Imorgon ska jag hänga med therese, girls nigth :D Kanske krogen.
Å på lördag ska jag till Hammarn med Denize å vicky för å festa :D JIHO
Så de e helt okej ndå, men jag skulle vela ha nå roligare att göra idag n att gå till läkarn..


Ja, jag har ju iaf min nalle ♥
Ska ut med han nu, sen te stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0