dööh

Fan va körig den här dagen är! Jag e så less... -.-
Jag ska egentligen till Bollnäs idag, eller skulle dom hit? Eller hur blire...
Ena timmen låter annorlundare än andra så jag blir såååå le.
Det går ett tåg till bollnäs om en timma, men eftersom att dom inte vet hur det blir än så vet jag inte om jag kna ta det. Haha suck de e så drygt.

Igår vart det iaf en mys kväll hos Denize. Hon skulle upp å jobba idag i Sundsvall så hon klev upp runt 6 - 7 tiden. Så ja klev också upp då, huhu. Tog bussen hem å lade mig å sov. Fyfan va skönt de va.



Planen e iaf att om ja åkre till Bollnäs så åker jag vidare till sthlm efter det hem till Mathias.
(ja vi umgås fortfarande fast vi inte e tillsammans. han e viktig för mig så jag måste vara emd han)








Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Vad jobbigt när det är rörigt :/

2010-07-30 @ 13:26:54
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Runesine

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-03-22 @ 16:42:57
URL: http://runesine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0