Två dagar i en text.

hejhej för sörsta gången idag!
Jag har haft de fullt upp nu sen igår kväll tills för en timma sen.

Hade iaf skit kul ute! Bowlingen gick som den gick, jag fick ett klot i nyllet men de gick bra.
Sen bar de av till Rickards med Taxi, så va de stängt så vi åkte tillbaka till centrum å gick på biffen.
Haha, de va typ ingen där men sen kom de mer å mer i dimman. Jimmy ville ha två tjejer men dom ville umgås med mig så de sket sig för hans lag.  Mathias ville ha mer alcohol så han sprang hem för att få pengar, sen när han kom vart vi alla utkastade för vi hade fått lite för mkt...
DÅ gick vi till bowlingen, där fick vi inte komma in för vi var "för fulla" å dom skulle stända om typ 40 min.
Vi gick då till en krog där en 30+ FInne köpte öl till mig å sa till mathias att ja va sååå sexig, de gillade inte mathias.
Vi blev iaf utslängd efter ett tag där också, då gick vi till biffen igen å fick inte komma in. DÅ var det dax att gå hem.   Vi var hemma redan vid två. Då åt vi toast, låg på golvet å skratta i underkläder. Sen duschade vi, badade å somna runt halv 5.


Det var en as skoj kväll!!!!! Men, i morse vare inte så skoj.. Mathias väckte mig vid 11 å sa att vi skulle till Jakobsberg igen. Bara för att han hade presentkort på carlings å där hade carlings utförsäljning på allt.
MEN när vi kom dit var det utplockat så de va waist of time..  Jag kunde ha legat hemma å sovit då=( 
Väl hemma igen fick vi göra klart smörgåstårtan å göra oss klar sen kom alla gäster.
Å sen 4 tills en timma sen hare vart folk å skittttt så nu e jag trött.

Ska dricka cappuchino nu, kanske ta en bit tårta å sen bada med min massne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0