tomorraw

Imorgon är jag ledig. Ska vara hemma med min Nalle ponke till två eller tre tiden.
Då ska jag in på stan och fika med Viktoria och Lotta. Vet inte vart, men östersund har sina bra ställen så.
 Jag ska i alla fall upp i bra tid för att hinna baka. U see, på fredag ska jag inte ha praktik, utan va på skolan och bleka mitt hår å klippa Rubina å då har jag tänkt att ha med fika, för jag vet att vi alla tjejer i klassen gillar fika.
  Hoppas bara ajg hittar något bra recept.

När jag fikat imorgon iaf så ska jag och mamma på Willys och handla mat. Jag vet inte varför, men jag ÄLSKAR att handla på willys!haha. Men stackars mamma som alltid får betala allt.




På tal om att jag ska fixxa min blogg så håller en tjej på å designar den. Hanna heter hon. Snällt som fasen e de!
För ja får verkligen inte till de själv. haha :)


Nej nu ere dax att duscha varmt å lägga mig i sängen, ringa Mathias å sen sova!
hoppas jag sover bättre inatt än igår.



snygg bild...   hoppas iaf på att mitt hår blir den färgen igen efter blekningen på
fredag. JUMMY. ska nog köpa silver schampoo också.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0