SHOPPINNG!

Blev helt galen idag. Åkte in på stan å tog med mig 50 kr till en tshirt jag kollat på så länge.
Var i stan med Sandra som skulle hitta en skjorta. Dck var de vääärldens rea i stan så jag vart galen.
Vart så irreterad på mig själv när jag inte hade pengar med mig för jag hittade saker helatiden!
Spec en jacka på Bikbok som va manshester med nitar å i skinnjacka design. PUSS. allstå måste ha den.


Köpte iaf tröjan jag suktat efter.♥





Köpte även dessa ringar!
De e ringar man har i saxens fingerhål för bättre grepp osv.
Köpte dom till min sak på skolan, rosa å fina:D




Hoppas på att mamma vill på stan med mig imorrn, vill ha nya kläder å
dax att passa på när de e billigt tycker jag:D




Kommentarer
Postat av: mallan

coool :D

2010-01-28 @ 18:03:27
Postat av: Ovejessica

Merci for all the wonderful writings

2011-05-30 @ 10:13:19
URL: http://ovejessica.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0