SANDRA

God morgon!:)
Lördag idag, men ndå e ja uppe tidigt. Mathias ligger fortfarande å sover så jag låter honom så gott få göra det.
Idag skulle jag egentligen tatuera mig men jag har inga pengar att ta mig dit för å inte att betala me för den delen heller. Men det kanske blir nån dag framöver ndå:)

Ska snart väcka lill killen som sover och äta frulle. Sen packa saker å åka till stan runt två.
Mathias ska hem å ja ska te Vicky. Sen bär de av hem till Denize å vi ska ha massa mys ikväll, massa tjejer!♥
(shit va ja skriver massa...)

Aja, de ända ja  hoppas på nu e att Vicky ska vakna innan jag åker till stan. haha!










Hör kanske inte förän imorgon♥

Kommentarer
Postat av: pimpXprincess

Ha så kul idag! :)

2010-01-23 @ 13:23:13
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Stefanagathe

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-03-14 @ 09:47:28
URL: http://stefanagathe.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0